۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

سئوال هایی از منتقدان اسلامگرای چهارشنبه سوری


نوشته بودی که "

چهارشنه سوری نماد یک رسم خرافه و جاهلیت است

"

نوشته بودی که "..و جالب اینجاست که عده ای به چیزهایی مانند چهارشنبه سوری افتخار می کنند و آن را تبلیغ می کنند و این ها اکثرا کسانی هستند که دنبال کورش و اهورا مزدا و رستم و ایران دخت ها هستند.اما در اصل هدف لیدر های چنین جریان های معمولا پان فارس و بعضا واپس گرای سلطنت پرست و سلطنت طلب چیزی نیست جز جایگزین نمودن ارزش های جاهلیت بی مفهوم و خرافه و مضر ایران قدیم به جای ارزش های عمیق و مفید اسلامی."


به فراز هایی از سخنان محمد بن عبدالله , بنیان گذار "ارزش های عمیق و مفید اسلامی" , نگاهی انداختم و حالا از شما می پرسم که :

آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " چون بمیرم عورت مرا بپوشان که هرکه بعورت من نظر کند کور می شود "حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "وقتی مگس در کاسه غذای شما افتاد ،آن را اول بین آن آب (یا هر مایع نوشیدنی دیگر) فرو برده سپس مگس را بیرون آورید، بنوشید زیرا یک بال آن مرض و بال دیگر آن شفا است" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "اگر کسی در راه خدا و با ایمان به الله و پیمانهای او اسبی را نگه دارد، خداوند در روز قیامت برای آنچه که آن اسب خورده است یا نویشده است و برای ادرار و مدفوع آن اسب، به آن شخص پاداش میدهد" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " خروس سفيد دوست من است و دشمن آن دشمن خداست" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "هیچ زنی به مرحله کمال نرسید، به غیر از آسیه زن فرعون و مریم دختر عمران"حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "حصیر کف خانه از زن نازا بهتر است"حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "وقتی غذا میخورید با دست راست خود بخورید و بنوشید. شیطان با دست چپ خود میخورد و می نوشد "حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " من دیده ام اکثر کسانی که دچار آتش جهنم هستند از شما (زنان) بودند" حماقت نیست؟




آیا پیروی از مردی زن باره و بچه باز که شغلی جز دزدی , آدم کشی و برده فروشی نداشته, جهالت نیست؟ حماقت نیست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر