۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

سئوال هایی از منتقدان اسلامگرای چهارشنبه سوری


نوشته بودی که "

چهارشنه سوری نماد یک رسم خرافه و جاهلیت است

"

نوشته بودی که "..و جالب اینجاست که عده ای به چیزهایی مانند چهارشنبه سوری افتخار می کنند و آن را تبلیغ می کنند و این ها اکثرا کسانی هستند که دنبال کورش و اهورا مزدا و رستم و ایران دخت ها هستند.اما در اصل هدف لیدر های چنین جریان های معمولا پان فارس و بعضا واپس گرای سلطنت پرست و سلطنت طلب چیزی نیست جز جایگزین نمودن ارزش های جاهلیت بی مفهوم و خرافه و مضر ایران قدیم به جای ارزش های عمیق و مفید اسلامی."


به فراز هایی از سخنان محمد بن عبدالله , بنیان گذار "ارزش های عمیق و مفید اسلامی" , نگاهی انداختم و حالا از شما می پرسم که :

آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " چون بمیرم عورت مرا بپوشان که هرکه بعورت من نظر کند کور می شود "حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "وقتی مگس در کاسه غذای شما افتاد ،آن را اول بین آن آب (یا هر مایع نوشیدنی دیگر) فرو برده سپس مگس را بیرون آورید، بنوشید زیرا یک بال آن مرض و بال دیگر آن شفا است" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "اگر کسی در راه خدا و با ایمان به الله و پیمانهای او اسبی را نگه دارد، خداوند در روز قیامت برای آنچه که آن اسب خورده است یا نویشده است و برای ادرار و مدفوع آن اسب، به آن شخص پاداش میدهد" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " خروس سفيد دوست من است و دشمن آن دشمن خداست" حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "هیچ زنی به مرحله کمال نرسید، به غیر از آسیه زن فرعون و مریم دختر عمران"حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "حصیر کف خانه از زن نازا بهتر است"حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید "وقتی غذا میخورید با دست راست خود بخورید و بنوشید. شیطان با دست چپ خود میخورد و می نوشد "حماقت نیست؟


آیا پیروی از محمد بن عبدالله که می گوید " من دیده ام اکثر کسانی که دچار آتش جهنم هستند از شما (زنان) بودند" حماقت نیست؟




آیا پیروی از مردی زن باره و بچه باز که شغلی جز دزدی , آدم کشی و برده فروشی نداشته, جهالت نیست؟ حماقت نیست؟

۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه



گور محمد رسول الله



این مکان در مسجد النبی در مدینه - کشور عربستان سعودی قرار دارد



۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه





۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه



تصویر تکان دهنده ای از سقوط برخی از قربانیان حمله اسلامگرایان به مرکز تجارت جهانی در 11 سپتامبر . احتمالا تصاویر متعلق به کسانی است که تحمل حرارت شدید را نداشتند.

هشدار:تصویر زیر ممکن است برای برخی بازدیدکنندگان شوک آور باشد



توضیح: با توجه به اعتراض یکی از بازدید کنندگان سایت بالاترین به تیتر و توضیحات , نوشته ها به وبلاگ منتقل شد. لینک اصلی تا کنون به بالاترین ارسال نشده بود.

۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

آیا پول مردم ایران خرج سلاح های حزب الله لبنان می شود؟
این عکس ها مربوط به کشف سلاح های ارسالی برای حزب الله لبنان است. چند سال پیش ارتش اسرائیل یک محموله سلاح که در کانتینر های حاوی محصولات پتروشیمی تولید ایران جا سازی شده بود را کشف کرد . آیا پول مردم ایران به راکت ,موشک ,مین و سایر ملزومات جنگی تبدیل می شود و برای حزب الله لبنان فرستاده می شود ?

















۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

تصویر فرم ثبت نام اولیه داوطلبان عضویت در یگان های شهادت طلب

اینجانب مایل به انجام عملیات استشهادی علیه
*اشغالگران قدس
*سلمان رشدی مرتد (نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی)
*اشغالگران سرزمین های اسلامی و متجاوزین به اموال و نوامیس مسلمین می باشم.



۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

عکسی از ندا آقاسلطان
همیشه قسمت بالایی این عکس در رسانه ها نمایش داده شده بود . امروز عکس کامل را پیدا کردم.